Успішний старт в самостійне життя!         Розширений горизонт можливостей!         Відкриття в кожному унікальних талантів!
Комунальний заклад Сумської обласної ради
«Сумська обласна гімназія-інтернат для талановитих та творчо обдарованих дітей»
 

Корисні посилання

Міністерство освіти і науки України
Сумська обласна рада
Сумська обласна державна адміністрація
Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Управління освіти і науки Сумської міської ради
Харківський регіональний центр оцінювання якості освіти

СОЦІАЛЬНА СЛУЖБА

 

 СОЦІАЛЬНА СЛУЖБА

ТОРБА КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА

соціальний педагог

спеціаліст ІІ категорії

 

  

ГРАФІК РОБОТИ

соціального педагога на 2017-2018 навчальний рік

ПОНЕДІЛОК

9.00 - 17.30

ВІВТОРОК

9.00 - 17.30

СЕРЕДА

9.00 - 17.30

ЧЕТВЕР

9.00 - 17.30

П`ЯТНИЦЯ

9.00 - 17.30

СУБОТА

ВИХІДНИЙ

НЕДІЛЯ

ВИХІДНИЙ

 

 

  Соціальний педагог виступає посередником між учнем і соціумом. За умови більш детального аналізу посередництва можна виділити декілька напрямів його здійснення:
– між учнем і різноманітними структурами й установами;
– між учнем та вчителями і вихователями;
– між дитиною та батьками;
– між учнем та іншими спеціалістами, які залучаються до вирішення виховних та навчальних проблем учня (тренери, керівники гуртків тощо);
– між учнем та різними групами ровесників, молодіжними групами тощо.

В гімназії за участю соціального педагога організована робота з соціального захисту дітей пільгових категорій, до яких належать:

- діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування;

- діти-напівсироти;

- діти з сімей ВПО,

- діти, постраждалі внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС;

- діти-інваліди;

- діти з багатодітних родин;

- діти з малозабезпечених родин;

- діти з неповних родин;

- діти, яких виховують матері – одиначки;

- діти з сімей,які опинилися в складних життєвих обставинах.

Види роботи соціального педагога в гімназії:

- діагностична робота;

- прогностична робота;

- консультаційна робота;

-соціально-перетворювальна робота;

-профілактична (просвітницька) робота;

- організаційно-методична робота;

- зв’язки з громодськістю.

ПОРАДИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА

Як реагувати на побачене чи пережите насильство?

СОЦІАЛЬНА СЛУЖБА

СОЦІАЛЬНА СЛУЖБА

СОЦІАЛЬНА СЛУЖБА

СОЦІАЛЬНА СЛУЖБА

СОЦІАЛЬНА СЛУЖБА

СОЦІАЛЬНА СЛУЖБА

СОЦІАЛЬНА СЛУЖБА

 

Рекомендації соціального педагога батькам підлітків,

схильних до правопорушень

1. Намагайтеся бути завжди позитивним прикладом для своєї дитини, законослухняним громадянином своєї країни.

2.    З молодшого віку прищеплюйте дітям повагу до закону, прав людини.

3.   Проявляйте витримку, терпіння під час спілкування з дитиною, обговорення його протиправних вчинків (дій).

4. Шляхом переконання, створення гідних та цікавих життєвих перспектив сприяйте виникненню у підлітків прагнення до законослухняності, вибору гідних друзів, дозвілля.

5. Відмовтеся від постійних повчань, не закріплюйте у підлітків негативної оцінки своїх учинків.

6. Не нав’язливо здійснюйте систематичний контроль за життєдіяльністю підлітка.

7. В процесі необхідного перевиховання змінюйте обставини в сім’ї, звичні форми поведінки, спілкування, контролю та інше з дитиною та поміж дорослими.

8. Сприяйте особистісному зростанню дитини.

9. Висловлюйте йому свою довіру, схвалюйте його досягнення, виробляйте вміння не тільки підкорятися, а й командувати.

Поради для батьків, що мають агресивних дітей

1.      При взаємодії з агресивною дитиною:

— приймайте дитину такою, яка вона є;

— висувайте до дитини свої вимоги, враховуйте не свої бажання, а її можливості;

— розширюйте кругозір дитини;

— включайте дитину до спільної діяльності, підкреслюючи її значимість у виконуваній справі;

— ігноруйте легкі прояви агресивності, не фіксуйте на них увагу оточуючих.

2.     Боротися з агресивністю потрібно терпінням, Це найбільша чеснота, яка тільки може бути в батьків і вчителів.

3.      Поясненням. Підкажіть дитині, чим цікавим вона може зайнятися.

4.      Заохоченням. Якщо ви хвалите свого вихованця за гарне поводження, то це розбудить у ньому бажання ще раз почути цю похвалу.

 


 

·      НОРМАТИВНА БАЗА

якою керується в своїй роботі соціальний педагог

 

Перелік урядових і галузевих документів, що забезпечують дотримання законодавства в галузі охорони дитинства

 

1. Конституція України

2. Конвенція ООН про права дитини

3. Сімейний Кодекс України

4. Закон України від 23.05.1991 № 1060-ХІІ "Про освіту”

5. Закон України від 01.06.2000 № 1768-III «Про охорону дитинства»

6. Закон України від 13.05.1999 № 651-ХІV "Про загальну середню освіту”

7. Закон України від 04.09.2008 №375-VI «Про оздоровлення та відпочинок дітей»

8. Закон України від 28.02.1991 № 796-ХІІ "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”

9.  Закон України від 21.11.1992 №2811-ХІІ «Про державну допомогу сім’ям з дітьми»

10.  Закон України від 16.11.2000 №2109-ІІІ «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам»

11.  Закон України від 13.01.2005 №2342-ІV «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування»

12.  Закон України від 02.06.2005 №2623-ІV «Про основи соціального захисту бездомних громадян і безпритульних дітей»

13.  Закон України від 15.11.2001 № 2789-ІІІ «Про попередження насильства в сім’ї»

14.  Закон України від 20.12.1991 №2011-ХІІ «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців і членів їх сімей»

15.  Закон України від 19.05.2009 N 1343-VI «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань соціального захисту багатодітних сімей»

16.  Закон України від 15.03.2011 № 3133-VI «Про внесення змін до деяких законів України щодо надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям та інвалідам»

17.  Закон України від 21.03.1991 № 875-XII «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні»

18.  Закон України від 23.09.2010 № 2556-VI «Про внесення змін до Кримінального кодексу України щодо посилення відповідальності за неналежне виконання обов'язків стосовно охорони життя та здоров'я дітей, а також за зловживання опікунськими правами»

19.  Наказ Міністерства освіти України від 19.06.1996 №216 «Про затвердження Інструкції про виготовлення і правила користування Єдиним квитком для дітей-сиріт і дітей, які залишилися без піклування батьків»

20. Указ Президента України від 11.07.2005 № 1086/2005 «Про першочергові заходи щодо захисту прав дітей»

21.  Указ Президента України від 30.12.2000 №1396/2000 «Про додаткові заходи щодо посилення соціального захисту багатодітних і неповних сімей»

22.  Указ Президента України від 28.01.2000 №113/2000 «Про додаткові заходи щодо запобігання дитячій бездоглядності»

23.  Указ Президента України від 23.06.2001 №467/2001 «Про додаткові заходи щодо вдосконалення соціальної роботи з дітьми, молоддю та сім’ями»

24.  Указ Президента України від 05.05.2004 №506/2004 «Про додаткові заходи щодо вдосконалення системи здійснення соціальних виплат громадянам»

25.  Указ Президента України від 04.05.2007 №376/2007 «Про додаткові заходи щодо захисту прав та законних інтересів дітей»

26.  Указ Президента України від 01.06.2005 № 900/2005 «Про першочергові заходи щодо створення сприятливих умов життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями»

27.  Указ Президента України 16.12.2011 №1163 "Про питання забезпечення реалізації прав дітей в Україні”

28.  Наказ Державного комітету України у справах сім’ї та молоді Міністерства освіти України, Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства праці та соціальної політики України від 26.05.1999 №34/166/131/88 «Про затвердження Правил опіки та піклування»

29.  Наказ Міністерства освіти і науки України від 28.12.2002 №762 «Про Концепцію Міністерства освіти і науки України щодо профілактики залучення дітей до незаконних форм праці»

30. Наказ Міністерства освіти і науки України від 23.08.2006 №631 «Про вжиття вичерпних заходів, спрямованих на дотримання законодавства щодо захисту прав неповнолітніх»

31. Наказ Міністерства освіти і науки України від 25.12.2006 №844 «Про вжиття додаткових заходів щодо профілактики та запобігання жорстокому поводженню з дітьми»

 32.  Наказ Міністерства освіти і науки України від 17.11.2003 №763 «Про затвердження норм матеріального та нормативів фінансового забезпечення дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також вихованців шкіл-інтернатів»

-->
Наверх